Friday 3 June 2011

hari 2 rejab...4jun... cepat tol masa berlalu... banyak yg mengajarku erti idup...

hidup ni kan...jika kita tak usaha xde sape yg boleh tolong kita waktu kita susah,...xde sape... hanya kita saje yg boleh bantu diri kira...xkirala kita untung 50usd ke..500usd ke..5k usd ke... 50usd pun dah rm150 dah... sape nak bg beb...xde org ak bg kita saje2 kan huhuhu..so kena study...2011 adalah tahun kegemilangan aku dan tahun seterusnya...amin.... aku rindu kat mak ayah aku..nenek2 atok aku...abg aku dan adik2 aku... moga2 mereka semua bahgia dan panjang umur....akan aku gembirakan mereka satu hr nanti.... kekasih... xde.... huhuhu...awek xde... xtahula...rasanya skang  ni aku belum boleh fkir pasal awek kot huuhuhu... sabar.... insyallah satu hr ada tu kan kekekekekke

No comments:

Post a Comment