Thursday 2 June 2011

bro gab ::)

Bual Bicara bersama Gabriel Eqhwan Al Tanggoki (GEAT)
Super senior TBST..

June 02, 2011

bulan 10 tahun lepas
saya pernah tanya bg din pattern market di eu ni
bila buy buy buy...kemudian buy besar
market batal
boleh x kita sell?
jawapan...ada 3 perkara
market akan sell....atau market akan buy...atau market akan trus jadi forex semula:-)

ada masa..market bertindak di luar kebiasaan pemahaman kita
inilah realiti forex

dalam saya berdiam selama ni
saya memang pernah nampak keluarbiasaan ni
sb tu saya gariskan rules saya
hasil pemerhatian 9 bulan
pemahaman satu skill yg tinggi
insyaallah
u all akan berjaya
jika faham
u all akan sell eu ni
sekarang
dah sell kembali
inilah forex

inilah masanya..u all menggunakan keupayaan mengawal emosi
bila melihat sesuatu keluarbiasaan pemahaman
keyakinan

disini saya dh tekankan...jika tak berupaya...push diri sendir..baliklah kebasic

saya cuma kongsi
apa yg saya dpt
9 bulan ni

yg u all alami ni baru 10%
walaupun 9 bulan..saya tahu saya baru 80%

salam
magrib

-end-

No comments:

Post a Comment